Ben van der Burg in gesprek met Erik de Heus, CEO SkinVision.
Eerst brak hij de energiemarkt open met Oxxio. Nu stelt hij mensen in staat om zelf met behulp van een smartphone-app het risico op huidkanker te bepalen. ‘In de komende tien jaar 250.000 levens redden door een tijdige herkenning van huidkanker’. Maak kennis met Erik de Heus, ondernemer en CEO van SkinVision.
“Wereldwijd is er een tekort aan dermatologen, en de detectie van huidkanker is grotendeels afhankelijk van consumenten die zelf verdachte plekken ontdekken of bijhouden. Mede door de toepassing van deep learning is het haalbaar om thuis met een steeds grotere betrouwbaarheid twee keer per jaar een onderzoek te doen, zoals je ook preventief naar de tandarts gaat.” Over ondernemerschap, de “grey old lady of Silicon Valley”, en internationale groei.
Deze Deal Talk serie heeft steeds een ondernemer te gast die vertelt over dromen en daden, over dilemma’s en deals. Host is Ben Van der Burg, voormalig professioneel schaatser en nu dagvoorzitter, commercieel directeur en enthousiast podcasthost. Deal Talk is een podcast over fusies en overnames, geproduceerd door Cognito Media Amsterdam.
Wilt u ook te gast zijn in deze serie waarin ondernemers aan bod komen die hun bedrijf hebben verkocht of gekocht? Meld u aan bij: janjaap.omvlee@cognitomedia.nl
Follow Deal Talk:
Linked In:
https://www.linkedin.com/company/deal-talk/Twitter:
https://twitter.com/Deal_Talk De Deal Talk podcast wordt mede mogelijk gemaakt door
Ansarada.